Fake Mail..

Satt och kollade runt bland andra bloggar imorse.. Och såg även andras "problem".. GUD vad många det är som har olika människor runtomkring sig som skickar fake mail på Facebook?! Haha vad är detta? Jag förstår verkligen inte själva grejjen. Som dom skrev till mig att JAG ska mogna till mig, men vet du vad lilla vän. Det är nog DU som ska göra det med tanke på att du sitter bakom en påhittad profil på Facebook och skriver mail, och vågar inte ens stå för vem du är. Och mogna till och mogna till! Jag är JÄVLIGT glad för den jag är. För det är min personlighet som barnen älskar och det är min personlighet som JHONNIE älskar! Så jag tänker inte ändra mig ett endaste jävla dugg ska du veta. JA jag är riktigt FÖRBANNAD ikväll. Pga jag läste igenom detta mail igen efter jag läst på andras bloggar .. och då slog det mig! Vet ni vad jag ska göra?!?! Då jag fått reda på VEM detta är som fjantar sig och håller på.. Och jag spårar inte via facebook. Dom tar inte sånt här på allvar. Nej utan jag får reda på vårat egna sätt via våra egna kontakter. Så sedan ska jag sätta upp ett stort FOTO DIG och sen ska jag klistra in ditt mail under ditt foto så alla får se vilken IDIOT till människa du är! Hoppas du ligger med hjärtat i  halsgropen om nätterna nu. För tro mig, NU har JAG tröttnat och fått NOG! Vissa kanske tänker, men skit i det bara. Jo jag har skitit i rätt mkt nu men då man får RIKTIGA Personangrepp o flera mail då är det fan INTE ok! ni tror inte jag har känslor eller? Ni tror inte att JAG blir ledsen ? Jag tar inte åt mig ett SKIT men man blir ledsen för ni drar upp mitt jävla förflutna! Och alla vet, alla som känner mig vet. Pratar man om mitt ex som jag inte ens vill tänka tillbaka på eller pratar man om mina barn, då flippar jag. Och NU har jag flippat! Så nu får DU stå för det du har skrivit. För det är fan inte ok det du har mailat mig. Känns det bra?  Skulle nog tänkt på det INNAN du började jävlas med mig! Varför ens maila ANONYMT och inte detta personligen? DÄRFÖR ska jag ta reda på vem detta är och konfrontera. Eftersom inte du gjorde det så ska jag göra det. För du hade väldigt mkt i detta mail att säga, så jag vill att du ska säga det till mig ansikte till ansikte. Och allra helst FÖRKLARA dig. För det hela handlar inte om huruvida man funkar rent mentalt, det handlar om personlig integritet.




Kommentarer
Emma

MO HAHAHAHAHAH :) nu åker dom/det/hon/han fast :)

2011-11-23 20:53:44
URL: http://minordientext.blogg.se/
Carolina

Men gud!!!!!!! Omogna människor det finns..

2011-11-26 12:45:10
URL: http://qarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: