Completely out today ..

Jag är så TRÖTT idag.. Helt orkeslös. Och det är inte för att jag gjorde mitt sista inlägg kl 02, för hur mkt jag än ville lägga mig så gick det inte serrö. Vi har nämligen ett par tvillingtjejer här som är förkylda OCH båda två håller på att få framtänder. Så vi har turats om inatt att vara vakna med dom.
Sen mötte jag Mia i Tippen som hade varit och tränat, så jäkla duktig! En stor eloge till alla er som tränar och håller på! Jag hade gymkort för FYRA ÅR SEDAN haha. Men så fort jag skaffar det, sen efter ett tag då tröttnar jag och tycker det är tråkigt och sen dras pengarna och det var bara i onödan. VILL också vara sådär duktig som alla andra som tränar och står i. Tror att jag måste ha en tränarkompis i början ;) så dom dagarna jag verkligen inte har lust, FÅR DRA dit mig. :D Men vet inte kanske man ska testa igen, 4 år är 4 år och mkt har förändrats. Det är ju så GALET skönt efteråt, en nyare fräschare person kmr ju fram..  Men som sagt ni är GALET duktiga!

Så har man fått punka på ena däcket också. På TVILLINGVAGNEN. Det är därför jag tycker luftdäck är skit. Har haft så mkt vagnar genom åren och min personliga åsikt är att plastdäck ÄR bättre, jag tkr inte alls det är lättare att köra med luft. Det hela beror ju på själva vagnen eg.

Igår möttes jag av en så ROLIG syn, eller INTE! Våran son står och kissar, ropar på mig att jag ska komma för att han måste visa ngt. Vad har han gjort tror ni? Jo han har tagit 3-4 klädesplagg som jag nyss hade tagit ur tvättmaskinen och stoppat ner i toaletten ,står sedan och KISSAR på dom. haha, NU skrattar jag men igår grinade jag haha.. GAAAAH!

Jag har nog fått en kvinnlig favoritskådespelerska. Jag har nämnt detta i min gamla blogg, men jag ÄLSKAR alla filmer och serier med henne. KATHERINE HEIGL! Goosh vad den här kvinnan är VACKER! och så bra i filmer osv.

Love it!


Nej nu ska jag VILA faktiskt, tjejerna sover. Så jag ska också vila lite innan jag ska springa på ett ärende. Ses sen alla godingar! Puss på er.


Ett favorit avsnitt ur Greys..

Kommentarer
Sandra

Man blir så rörd! Gråter typ varje gång jag ser det! "...that's how you survive"

2011-11-21 19:01:32
URL: http://sandriie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: