Buse 1 & Buse 2

Japp, det kallas bla dom små här hemma, eller stortuffsan och lilltuttisen.. Knubbisarna hehe. Kärt barn har många namn;) På dagis då dom frågar deras storebror så säger han, "kubbis och tuttis" ha ha.. Så underbart söt!

Busarna är verkligen överallt!! Imorse hittade jag "1an" inne i klädkammaren, "2an" under våran SÄNG?! sen hade hon fastnat så hon tog sig INTE ut därifrån ha ha .. Underbara barn!

Igår så köpte jag ett par riktigt snygga vinterstövlar, dom är jätte sköna också! fodrade och mysiga.. Samtidigt är dom fina så man kan faktiskt ha dom om man vill vara lite finare också.. Och sen har jag såklart ett par "ute lek kängor" inte riktigt så man vill kravla omkring med dom i snön liksom ha ha..
Massa julklappar vart det också..Och hittade dessutom på BRA priser! 29:- osv för klädesplagg?! och 100 kr för lego set osv osv.. As bra, med tanke på att vi har 4 barn och min syster 6 st sen min lillasyster 1 dotter..:)  Sen såklart ngt till dom vuxna. Så snart är det väl klart i det stora hela, bara lite smått och gott kvar.


Jag älskar Julafton!! Jag har aldrig haft en dålig julafton, nej jag är helt ärlig nu! Har så jääkla bra minnen sedan jag var liten! Vi firade varje jul hemma hos mormor och morfar, dit släkten kom. Så vi var massa folk där! Jätte mysigt!! Så detta är en stor högtid för mig med massa mat, godis, bakat, mys, film, värmeljus, kärlek, se barnen då dom öppnar sina julklappar slår allt! jag älskar att pynta, känna känslan att julen kommer närmre..=D Och i år ska vi faktiskt nog ha VIT julgran med bara röda kulor och rött glitter! :) Tror det kmr bli riktigt nice! Hur ska ni fira jul?



Man ser ju hela tiden reklam om olika preparat ang det som ska lindra och tom stoppa förkylning då den är på g. Men jag har ALDRIG testat ngt av detta, har ni testat? Vad och var det isånafall bra?

Nej det här går inte måste ta och hänga tvätten och sen ville stora hjärtat ha väckning kl 9 idag så vi ses lite senare!:D
Pussar till er alla söta/ Rosie.






Mina nya stövlar :)499:- " bara" men det är bra pris med tanke på hur sköna och varma dom är!







Musik ÄR livet! Vad vore livet utan musiken.. DYSTERT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: