Blir faktiskt LESS!

Varför ska vissa människor lägga sig i sånt dom inte har ETT SKIT MED ATT GÖRA?!
Vissa människor tror att allt handlar om OMOGNAD?! Men hur vet den människan vad som finns inuti tankar, hjärta och känslor?? Det handlar väl FAN INTE om omognad! Omognad det är då andra ska lägga sig i andras problem som ngn annan liten fjortis! Låt andra sköta sina egna problem och försöka lösa dom på sitt egna sätt. För då man just fått tanken att göra det ena eller det andra så dyker DU upp och gör så man blir förbannad IGEN!
Och då kommer man ihåg, Just det.. Samma VISA IGEN. Sen kanske man har annat man försöker fixa osv för JAG har ju även en familj jag med på MIN sida som kanske OCKSÅ har problem!


Kommentarer
Anonym

<3

2011-11-29 11:50:11
Jenni

Det har gått SEX månader, ni har inte löst någonting ännu. Sandra mår skit pga ert "tjafs", det är ett faktum. Jag får skriva vad jag vill till henne, varför bryr du dig ens? Har inte skrivit någonting till dig förrän nu. Jag bryr mig om henne, för att jag älskar henne. Är det konstigt? Ja tydligen, för då lägger man sig i. Lägg ner bara, sluta ens lägga energi på mig. Du verkar tycka det är kul att dra igång värsta grejen jämt.

2011-11-29 16:08:54
Rosie

Värsta grejen? Och när har jag dragit igång värsta grejen? Ja absolut du får skriva vad du vill till henne MEN du skriver om OSS! Då får jag också tycka till ellerhur? Och det kanske inte var bara hon som mådde skit. DU vet inte ett SKIT hur jag/ vi mått ellerhur?! VI HAR löst vårat SKIT nu, och ej pga dig utan pga mellan oss två!! Så du ser, du vet inte VAD ALLT HANDLAR OM!!och jag lägger verkligen inte energi på dig Jenni, men jag blir förbannad då du alltid ska yttra dig om ngt du inte ens har att göra med! Du verkar ju lägga energi på att vera hur ANDRA funkar ellerhur?!

2011-11-29 19:26:07
Jenni

Rosie, HUR ska jag kunna veta hur du känner osv, när DU säger upp kontakten med mig för att jag tycker du ska sluta tjafsa med Sandra? Alltså tänk lite, du har gjort en höna av en fjäder. Vi hade inte ens behövt vara ovänner, men DU flippade ut så fort jag sa att "det räcker nu" Visst, jag visste inga detaljer kring erat tjafs och vem som talade sanning, men jag visste att Sandra mådde jävligt dåligt och det räckte för att lägga sig i och säga "det räcker". Och då ska man säga upp kontakten och allt med mig.....

2011-11-29 20:50:38
URL: http://jennisfamilj.se/
Rosie

ok då har du glömt allt däremellan som du har skrivit då eller? jag har inte gjort en höna av ngt. Andra kanske anser det men inte jag eller Jhonnie för den delen. O jag ska väl inte behöva sprida ut hur jag mår för att folk inte ska lägga sig i? Jag glömde att jag ville ha Jhonnie för mig själv och att han skulle säga upp kontakten m allt o alla. Trevlig analysering!

2011-11-30 00:09:40
Jenni

Men du verkar ju glömma varför jag sa det också. Det var inte förrän när allt var igång, alltså när du redan bett mig i princip fara och flyga som jag sa så. För det verkade ju inte bättre, och jag blev ledsen över att du gjorde som du gjorde. Jag tyckte det var helt sinnessjukt att reagera så starkt som du gjorde. Det är faktiskt första gången jag stöter på en vuxen människa som hanterar konflikter på det sätt du gör.

2011-11-30 06:48:31
URL: http://jennisfamilj.se/
Rosie

Ok alla är vi olika på våra egna sätt. Det är FÖRSTA ggn för mig med att se hur VUXNA människor lägger sig och skapar så himla mkt som faktiskt du gör. Och sen vad sa jag till dig FÖRSTA FÖRSTA GGN? Jag sa till dig, lägg dig inte i det här bråket Jenni, för i slutändan kmr vi två bråka. O du har inte ngt med d här att göra och jag VILL INTE BRÅKA m dig! Oavsett om det är din kusin eller vad det är, hade du varit lilla minsta rädd om VÅRAN vänskap hade du inte lagt dig i. VARFÖR tror du sj att jag reagerar som jag gjorde? Då detta var MELLAN oss och olika människor kommer FRAM Till mig för att diskutera detta? Att du säger si o så att jag är si o så osv osv. Man mådde tillräckligt dåligt än att höra det från 10 PERSONER IGEN! plus att ens VÄN formligen vänder sig emot mig.

2011-11-30 10:01:15
Rosie

Ok alla är vi olika på våra egna sätt. Det är FÖRSTA ggn för mig med att se hur VUXNA människor lägger sig och skapar så himla mkt som faktiskt du gör. Och sen vad sa jag till dig FÖRSTA FÖRSTA GGN? Jag sa till dig, lägg dig inte i det här bråket Jenni, för i slutändan kmr vi två bråka. O du har inte ngt med d här att göra och jag VILL INTE BRÅKA m dig! Oavsett om det är din kusin eller vad det är, hade du varit lilla minsta rädd om VÅRAN vänskap hade du inte lagt dig i. VARFÖR tror du sj att jag reagerar som jag gjorde? Då detta var MELLAN oss och olika människor kommer FRAM Till mig för att diskutera detta? Att du säger si o så att jag är si o så osv osv. Man mådde tillräckligt dåligt än att höra det från 10 PERSONER IGEN! plus att ens VÄN formligen vänder sig emot mig.Och du vet SJÄLV vad jag MENAR.

2011-11-30 10:03:16
Jenni

Jag hamnade i en jävligt knivig situation. Två personer jag älskar bråkar, vill inte lägga mig i till en början men sedan gick det för långt och jag kunde inte vara tyst mer. Hade aldrig i min vildaste fantasi trott att du skulle reagera så starkt som du gjorde. Sedan blev det pajkastning och vi blev mer och mer osams. Jag vill inte ens vara ovän med dig, tycker det är så onödigt att älta en massa skit. Visst, jag var jävligt dum mot dig, och det ber jag om ursäkt för och skulle få det ogjort om jag kunde. Men du har ju varit ganska duktig på att vara elak mot mig du med. Har mått riktigt dåligt pga allt detta. Jag förväntar mig inte att du ska svara på detta eller bli vän med mig igen. Du har ju redan gjort det klart för mig att jag i princip inte är vatten värd i dina ögon och aldrig kommer bli heller. Oavsett hur besviken jag är på dig, så kommer i alla fall jag aldrig känna så för dig, vill jag att du ska veta. Du kan vara snäll att ta bort denna kommentar, folk behöver inte veta allt (du gör som du vill, men det var bara min åsikt...)

2011-11-30 22:11:24
URL: http://jennisfamilj.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: