Beslutsångest- check!

Jaa jag har sån beslutsångest mellan nr 2 och 3.. MEN jag valde alltså jacka nr 2! så nu är den beställd!! Men inte i den färgen som syns på bilden, den ser ut som blå färg fast det är eg lila. Men jag valde en svart. Se bild nedan. Kan blogga sen och berätta om hur den är då den kommit! ska bli så skönt att ha ngt varmt om rumpen, det börjar bli lite kallt nu faktiskt! Men vi får se,  jag lär väl ändra mig då den kommit om det är ngt lilla minsta jag stör mig på och sen tar jag 3an iaf haha. VÄRLDSPROBLEM! jag vet haha..
Jackan heter Marlen Down Parka och kostar 1293:- på Nelly.com


Kommentarer
Carolina

Den var galet snygg den med! :D Gymkort är ändå en bra grej liksom :) slippa slösa pengar på annat skit! :D ha en fin söndag! :D (igen)

2011-11-20 16:08:44
URL: http://qarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: