Berätta lite om mig själv!

Tänkte berätta lite smått om mig själv eftersom fler och fler hittar hit vet ju inte vem jag är ;)
Här kommer du få läsa allt vad som faller mig in att skriva.
Jag är 29 år, bor med min älskade sambo och våra 4 underbara barn. 7,4 samt snart 1 åriga tvillingtjejer!
Livet som 4 barnsmamma är såklart kämpigt men dagarna går och det bästa överväger det jobbiga. Och jag är inte ensam, för vid min sida finns min sambo, och den människan är den mest guldvärda jag någonsin mött. Vilken pappa och sambo!! Han är en underbar man som får mitt hjärta att slå dubbelslag varje gång jag ser honom.Allt känns för bra för att vara sant. Jag är numera LYCKLIG! Jag älskar allt som är kreativt! Laga mat, baka, städa, pyssla. Hitta på nya utflykter hit och dit är så mysigt! Jag kommer slänga in tips om saker som jag gillar osv. att SKRIVA är en av mina stora passioner!  Ngt mer ni vill veta, fråga på bara!

Välkommen in i mina innersta tankar..



Kommentarer
Lynn

ja det gör ju alltid det! förstår inte vart allt kommer ifrån men så mycket saker man samlar på sig. Gäller att försöka få bort bergen med saker som sprider ut sig överallt.

2011-11-19 11:59:41
URL: http://lillafagel.blogg.se/
Carolina

Hahahahaha!! Jag har ätit för mycket godis den här veckan att jag mår illa :P Puss!

2011-11-19 13:53:09
URL: http://qarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: