Back on track!!

Yes "back on track" så gott som iaf! Fy fan.. 30 min efter jag avslutat mitt inlägg i Söndags så vart jag och bebis 1 sjuk, sen Jhonnie och bebis2 OCKSÅ! så vi sprang på toan med bebisarna i famnen liksom! Det här var nog den värsta kräksjukan jag varit med om?! 11 tim av kräk! FYYY.. + som ni vet ang mitt pågående magsår så var detta INTE skönt för magen!!.så idag är man lite seg, yr liksom.. Men såklart konstigt vore annars.. Har redan börjat städa, och moppat överallt haha..:D

Höll lite kontakt med R, vilket var som en frisk fläkt! Nu ska jag vila lite, men som sagt nu är jag tillbaka och kommer blogga as usual igen!:D

Pussar till er!





Kommentarer
Anonym

<3

2011-11-29 23:40:03
Anonym

<3 saknar dig gumman jäätte mkt =(

2011-11-30 00:10:54
Rosie

R, vi måste ses snaaart!!<3 miss u

2011-11-30 00:28:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: