Vad är det med män och deras förkylning?

Så fort männen blir sjuka eller förkylda, jag säger inte alla men dom flesta jag stött på haha. Så är dom SJUK! och då menar jag dödssjuk.. Dom ska ligga i soffan och vara helt stilla, för rör dom sig då blir det värre! Dom kan då inte gå, stå eller knappt prata pga dom får ju sån hemsk yrsel! hahahah. Jag tror jag dör av garv! Sen då man ställer frågan, hur tror du jag orkar med allt då JAG är förkyld eller sjuk då? Men du vet ju inte hur VI MÄN känner oss då vi är sjuka? joo men kom igen nu, ni behöver ju inte bli döende bara för att ni är snoriga liksom! Jaa men du är ju kvinna! Kvinnor orkar mera och är STARKARE. Wohooo, ser ni alla kvinnor. Erkänt, vi är starkare än männen ahaha.. Jisses alltså! En "sjukdom" bland dom flesta män tror jag ;)

Middagen undanstökad, städat, fixat Lurvis bur och nu ska jag snart ner på trappombudsmöte. Ska först ta hand om min sjuka sjuka man som är så sjuk. Han känner sig febrig och lite snorig, då blir det inta soffläge. För då ÄR MAN SJUK! haha..




Kommentarer
Marlene Zufic

4 barn? Hur gamla är dem då? jag scrollar och scrollar på din blogg men finner inga bilder på varken dig eller barnen. hur gammal är du? Lite nyfiken bara=)

2011-12-06 22:09:35
URL: http://marlenezufic.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: