New clothes!:D

Hämtade ut mitt paket från bubbleroom! More happier now haha. Lite basplagg bara eg! Från vänster, tubklänning ( dock lite för kort i min smak så d får bli en top) En bastop lite rynkad, svartblåa jeans. ( skulle funkat med en stl mindre då det blir lite skrynkligt vid puppiluran, men hellre det än cameltoe haha. och sen lite vid benen och rumpa! men äsch. Torktumla ;))En cardigan och en rosa top. BAS är alltlid nice att ha! Men ändå se fräsch ut.. allt detta för 534:- INKL frakten..;) Och då tog jag mot postförskott också, vilket är eg 50 spänn dyrare. BRA pris till BRA kläder. Beställde kläder för 1 år sedan, dom ser praktiskt taget likadana ut! Och såklart jag är bäst på att tvätta våra kläder haha:P MEN det ÄR bra kvalité.

Sen var jag till syster som fixade benet.. Hon sa vi är faktiskt jätte oroliga för ditt ben, det är bland det GRÖVSTA vi sett i infektionsväg pga en hårsäck! MEN idag ser det MKT MKT BÄTTRE UT! Det är inte lika " köttigt" sår..Hon fick tom klämma ut var utan att det gjorde ONT.. det sved mest! Bra va? Men sen den här svullnaden och rodnaden jag har kvar.. Måste jag ta hand om.. för då vävnaden är infekterad så samlas allt blod här och där om jag anstränger. Då kan det bildas blodpropp. Så idag tex då jag var hos henne vart d alldeles flammigt och sen svullnade det, typ som när man är gravid. BALLONG FOT och ben.. Men men det här kmr bli FINEMANG SUNEMANG!:D Måste göra mig klar, vi ska åka till ett annat apotek och hämta min antibiotika. Den var slut här, och har redan missat morgondosen. Så vi ses sen!:D Skönt att se lite folk också!:D sen blir det svullet, upp benet vart man än står, upp till bevis om man är gymnast eller inte haha!:D  ses sen älsklingar.
Puss puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: