Hemligheten till att ha ett privatliv är att inte svara på för många frågor om det.

Hoppas er helg har varit superb! Min har varit mysig,stressig, ja lite av allt faktiskt! Igår så skulle jag ha träffat Mia och sen Emma, men nix. Jag hade faktiskt inte tid, och jag hade verkligen lovat Mia.. Men det blir så ibland.. Och om jag går till mig själv så känner jag att jag MÅSTE bli klar med vissa saker, för att annars blir det bara uppskjutet och det går inte riktigt då man har så många barn. Planering,rutiner och att allt blir avklarat är A OCH O! Tog upp mina sista lådor, så nu har jag haft 6 av 8 jullådor uppe!:D Flyttkartonger med MASSA julsaker! haha.. sa ju det förut, JAG ÄLSKAR JULEN! Så jag tänkte att jag visade mina adventsfönster med ALLT istället, med julsaker osv..:D Så slår jag ihop en fluga i en smäll! Bra va?
Igår så vart vi så hungriga på kvällen, så jag och mamma tog en promenad till macken för att köpa lite smaskigt till mig och Gulle.. Sen vart det filmen, " Home Alone".. haha min favorit då jag var liten!:D

IDAG, har jag massor framför mig.. Har varit igång sedan kl 6.30,städning, papper som ska skrivas under och massa massa annat! Så om jag får paus kanske man slänger in ngt inlägg annars, ses vi kanske ikväll!

Här får ni ännu en av min och Jhonnies låtar..:) Nämnade ju ett tidigare inlägg att det också var Crazy diamond m pink floyd? Den här låten var det han sjöng för mig på ETT STÄLLE på Södermalm, inför sina vänner som jag berättade om? haha.:D NOSTALGI!:D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: