Underbara älskade!

Här storstädas det! jag och Jennifer gick och la oss kl 6, med andra ord , 1 timma låg vi på golvet och myste hihi.. Jag bäddade och tog in lite gottigt till oss båda, hon lekte och jag halvslumrade på golvet. Men sen var det dags att snussa kudde! Så somnade vi och 30 min efteråt ringer väckarklockan, SKOL OCH DAGIS DAGS! Så upp igen.. Har typ svettningar av min trötthet.. Men kan inte sova nu.. Nej utan nu tar vi tag i storstädningen, skönt sen då det är dags för fredagsmyset!:D Herregud vilka underbara barn vi har! Alla föräldrar säger så jag vet. MEN våra tvillingar och jag tackar gud för att dom är som dom är just pga dom är TVILLINGAR! Dom gråter aldrig! Jo då dom är hungriga, trötta och sjuka , då blir dom gnälliga men inte gråtig! Så jäkla underbara bebisar! Som imorse hon bara "pratar" sitter vid min sida, leker och smaskar.. Morgonhumöret som var nere var plötsligt på topp! Älskar dom! mina 4 bästa vänner.. Våra finaste finaste älsklingar!

Och bara för det ska ni ta och rösta på våra underbara tvillingar så dom kanske vinner omslagstävlingen till tidningen " Vi föräldrar" Klicka bara nedan på länken och sen på rösta!:D Tack så mkt finaste ni!
/



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-1168



Kommentarer
Vesna Rajkovic

Hejsan!
Sååå söööt! Underbart med barn. Själv har jag inga....än. Väntar på den rätte, jag har slutat leta ;) Blir jag när jag ser en lycklig familj.
Jag har precis blivit "bloggare"!

2012-08-03 11:46:02
URL: http://minmeditation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: