Tänk vad gott med massa gottigt just nu!

Fan vad sugen jag är på ngt SÖTT.. just nu vill jag ha en stoor marabou chokladkaka, cola, pizza, Donken, ostbågar! ALLA på samma gång också.. GAAAH vad GOTT!! Bara trycka in i brödlådan . Men nej.. hehe.. ska ta och sova nu faktiskt! Sitter och tittar runt lite.. Planerar inför tvillingarans 1 års fest nästa helg. Ska göra egna tårtor osv.. Så det kommer bli mysigt! Ena ska jag iaf ha vitchokladmousse inuti, egengjord såklart! Mmmm så GOTT. Hörrni älsklingar, jag kommer byta till nattstad tror jag nog! Följer ni med dit? Hoppas det.. Och självklart säger jag till då jag tar klivet över, så ni som vill bara hänger med!:D Men nu, säger jag GODNATT till er alla. Nu ska jag göra ett svanhopp i bingen och dra arslet över huvudet!:D
/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: