Fredag den 13e

För mig har det aldrig riktigt varit ngn otursdag just det här datumet, nej utan snarare tvärtom! Jag tycker det har varit lite extra plus i kanten hihi.:D
Här ska det väl till att bli lite Fredagsmys så småningom!

FAN, skulle ju ha ringt till tdl idag igen.. Har väntat hela veckan!! Men VÅGAR INTE RINGA!:(( Jag har sån jävla tdl fobi så det finns inte.. Men just nu samlar jag mod faktiskt till att just ta upp telefonen, så jag antar att det blir på Måndag.. Det är sjukt jobbigt det här.. Det enda jag ska boka in är ett besök ang narkostid osv.. Jag ska sövas då dom lagar allt.. Har gjort det en gång för 5 år sedan och sen i 9 års tid använt mig utav lustgas som funkar RÄTT bra.. Men tills dess att man ens kmr dit. Känns vägen RIKTIGT lång vill jag säga... Och nu på senare år har jag tänkt osv, vissa av mina tänder, allra helst längst bak har ju blivit riktigt dåliga.. Och det kan faktiskt vara pga min ätstörning jag hade vid 17 års ålder.. Så mkt kräkningar som det skedde då.. STACKARS kropp och tänder säger jag bara.. Usch! Läste en artikel om en tjej vars tänder höll på att rasa efter 8 ÅR.. Så det kan vara det också.. Men såklart att man inte går OFTA och fixar sina små hål som sedan blir stora hål..
Ung och dum, kan man säga så? Jag menar det där sitter fortf i mig.. Min hjärna är så inställd att vissa dagar får jag sån ångest då jag ätit och går DIREKT till spegeln för att titta om kilona satt sig eller inte.. Sjukt jobbigt att känna så.. Medans andra dagar går bra.. Men att vikten finns där i huvudet, det gör den konstant.
Men nu kan jag iaf hantera den.. När det var som värst vägde jag 52 kg och jag är 1.72 långt.. hade XS på byxorna tex och dom var fladdriga.

Men men, det var DÅTIDEN som smyger sig på framtiden. Men det är dags att försöka ta tag i dom där jädrans tänderna nu! Vill ju inte sitta tandlös på min 30 års dag haha!

Trevlig Helg och ha massa Fredags mys nu alla små stjärtar!


/



Kommentarer
SOCKERLOLLO

Sv; hahha ja och jag va 22 bast, hände nu i julas, hos mina sväföräldrar, kan tilläggas att de va lite spänd stämning vid frukosten efter mitt utbrott... pinsamt men ja är inte mig själv på morgonen :(

2012-01-13 16:47:20
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
SOCKERLOLLO

jag har röstat nu. :)

2012-01-13 16:48:00
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
SOCKERLOLLO

Sv; usch... fyfn va hämskt! Snälla älska dig själv du är ju underbar som du är!! och fyfn för att gå till tandläkaren och går massa saker... bit ihop, och älska dig själv lite till ( du gör det ju för att du vill dig själv väl )

2012-01-13 16:49:17
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
KH

Hoppas de löser sig för dig med tänderna



Du får ta de när du har lugn stund, roligt att kunna hjälpa dig

2012-01-13 17:31:13
URL: http://www.kaffehornan.se
Ramona

<3

2012-01-14 00:53:45
SOCKERLOLLO

Sv; mhm de är inte lätt de där, amen fyfn de är ju hämskt att gå till tandläkaren men man måste ju ... usch ja är livrädd för va de kommer kosta mig i framtiden ... borsta tänderna blev plötsligt lite lättare hehe

2012-01-14 12:24:33
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: